22.12.15

Moje ulubione tutoriale na retro fryzury

         Wychodzę naprzeciw oczekiwaniom i prezentuję Wam listę moich ulubionych tutoriali na fryzury. Wszystkie z pokazanych przeze mnie da się dostosować nawet do bardzo długich włosów (zazwyczaj musicie mieć po prostu więcej wsuwek). Zatem oglądamy!
        Dwa pierwsze z polecanych przeze mnie filmików wyglądają na dość skomplikowane, szczególnie jak nie umie się dobrze operować różnymi rodzajami szczotek (swoją drogą dziewczyna ma przepiękne włosy, takie gładkie i nie puszące się), ale nie przerażajcie się i nie rezygnujcie, bo nawet taka lebioda jak ja po pewnym czasie przyswoiła sobie jak to się robi (mniej więcej, bo mam nadal problemy z robieniem takiego idealnego zawijasa z przodu).
       Dałam tu też przykłady wszelakich victory rolls. Możecie zobaczyć różne techniki ich wykonania i znaleźć odpowiednią dla siebie.
       Mam nadzieję, że uda Wam się wyczarować wymarzone fryzury. Powodzenia!

No comments:

Post a Comment