8.4.16

Szyję i dziergam - spódnica nr 2, sweterek rozpinany

Narobiłam się ostatnio. Uszyłam kolejną spódnicę, o kroju z lat trzydziestych, stworzoną z tego samego wykroju co jej ciemnozielona poprzedniczka. Nic zaskakującego w sumie, ale i tak się wam pochwalę:
Jakieś dziwne zdjęcie nam wyszło, wyglądam jak ofiara fotoszopa, a jedyne co poprawiałam to kontrast.
Przejdźmy jednak do sweterka. To kolejny twór z Lanygold, która stała się moją włóczką najulubieńszą. Tym razem kolor herbaciany. Wzór swetra pochodzi z książki Stich in Time, której autorką jest Susan Crawford (zapożyczony z lat trzydziestych). Jest zapinany na siedem guzików. Wzdłuż swetra płyną warkocze. Moje pierwsze warkocze. Ich robienie jest zaskakująco łatwe. Za to jak to fajnie wygląda.
Beauty filter bez beauty filtra. Coś się robi z aparatem :D 


Co sądzicie o moich wytworach?

2 comments:

  1. Nieźle, nieźle. Naprawdę szybko się uczysz. I ogółem wytwórstwo widzę idzie bardzo szybko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, dzięki. Wytwórstwo bardzo wciąga i chce się od razu wszystko zrobić ;D

      Delete