28.5.14

Ever After High - Raven Queen - Getting Fairest

Uwielbiam lalki Ever After High. Wykurzyły z mojego serca monsterki już rok temu. Do tej pory udało mi się zdobyć cztery pyzy. Trzy z serii Basic: Maddie, Raven i Apple i jedną Getting Fairest, której zdjęcia dzisiaj Wam prezentuję. 

W zestawie z lalą mamy półeczkę na jej akcesoria: dwa kołnierze z główką (czy właściwie czaszką) kruka, lusterko, słuchawki z magiczną mp3 ;) 

Do tego standardowo z lalką otrzymujemy na nią stojak i grzebień.

Jak zwykle u Everek, Raven jest bardzo fajnie wykonana. Makijaż jest równy, włosy gęste, w częściach ciałka nie odstają skrawki plastiku. Ubranka są dobrze zszyte i nie rozłażą się przy najdrobniejszym dotknięciu. Szlafroczek Raven można spokojnie zdjąć, nie jest na stałe przyszyty do koszuli nocnej. 

Wspominałam o motywie kruczym. Zaczynając od wzoru na ubranku, po mp3, która na łączeniu kabelków od słuchawek ma kruczą czaszkę, aż po zapięcie na kołnierzu wszystko jest w krukach, co nawiązuje do imienia bohaterki. Jest to bardzo fajnie pomyślane i cieszy mnie, że designerzy trochę się wysilili i pododawali tu i ówdzi elementy nawiązujące do historii Raven. To samo dotyczy jej obuwia, na którym wylądowały dwa zwierciadełka. Jedynym ich minusem jest to, że są one całe czarne i zmyślny motyw jest niewidoczny.






6 comments:

  1. szalenie ładna ta lalka, dawno nie widziałam takiego wykończenia szczegółów, ani też takiej ładniej. zwłaszcza takiej, która nie jest typową Barbie. ;)
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki
      Everki sa bardzo ladne, ostatnio zawitaly do polski ale bardziej oplaca sie je kupic z zagranicy nadal :D

      Delete
  2. Ja zakochałam się w tej półce... <3

    ReplyDelete