15.3.15

Lolita, goth, czy retro?

A może elementy wszystkiego połączone ze sobą? Tak prezentuję się w dniu dzisiejszym. Co do treści nie będę na siłę przedłużać: zaczęłam pisać biografię Heydricha i zapewne tym żyć będę kolejne kilka miesięcy/lat. Póki co mam 6 stron o jego rodzinie od strony ojca.
Co do zestawu ubraniowego, przechodząc płynnie w inny temat, to mam pewne przemyślenia odnośnie wzoru na spódnicy. Ostatnio często nazywa się coś takiego mianem "barokowego", a mi raczej przywodzi to na myśl secesyjne tapety. Kto co lubi.
Spódnica: H&M
Bluzka: Zara
Broszka: Targ Staroci
Buty: Deichmann


7 comments:

  1. Jak dla mnie zdecydowanie retro i to w bardzo dobrym wydaniu. Pal licho wzór na spódnicy, ten szalony kolor to pudrowy róż czy raczej łososiowy? Fajnie przełamuje czerń stylizacji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję
      to jest łososiowy z domieszką pąsowego ;)

      Delete
  2. Trzymam kciuki za biografię! :)
    Piękna spódnica i fryzura! Rozumiem, że zrobiłaś ją za pomocą akcesoriów z H&M? Trzeba ją często poprawiać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje bardzo ;d
      fryzura trzyma sie bardzo mocno ale akcesoria sa z claires

      Delete
  3. Witaj,
    powstała ostatnio grupa na Facebook'u, której celem jest zrzeszanie alternatywnych blogerów/vlogerów. Chcemy dać możliwość promowania się i obserwowania blogów czy kanałów, które są interesujące. Myślę, że zainteresuje Cię to.
    https://www.facebook.com/groups/369883419877209/?fref=ts
    Zapraszam!

    ReplyDelete
  4. Wszystko jednocześnie - i jest pięknie!

    ReplyDelete